Vanliga frågor

Här hittar du svar på vanliga frågor

A person using a smartphone.
Vilket nät går ni på?Allmänt

Vi använder oss av Tres prisbelönta nät.

Kan jag ångra min beställning?Allmänt

Ja, inom 14 dagar om du är privatkund. Det gör du genom att skicka in en ångerblankett, maila eller ringa oss.

Vad händer om jag tappar bort eller har sönder mitt SIM-kort?Allmänt

Råkar ni ta sönder ett simkort eller tappar bort det så tar vi ut en kostnad på 200 kr inkl. moms vid utskick av ett nytt simkort.

Hur går jag tillväga om jag inte kan hitta svaret på min fråga på denna sida?Allmänt

Du kan kontakta oss via post, mail eller telefon.

Har ni e-faktura?Fakturor

Ja, det har vi!

Hur fixar man autogiro?Fakturor

Skicka in en autogiroblankett till oss så börjar pengarna dras från ditt konto automatiskt inom ett par arbetsdagar från det att vi mottagit blanketten.

Kan man byta abonnemang, hur gör man det i så fall?Abonnemang

Kontakta oss via telefon eller mail så hjälper vi dig att byta till det abonnemang som passar dig.

Vilket SIM-kort ska jag använda efter att mitt nummer flyttats till er?Mobiltelefoni

Du ska använda det SIM-kort vi skickat till dig, det skickar vi ett par dagar innan numret flyttas in ihop med information om när det ska sättas i.

Varför kan jag inte ta emot MMS?Mobiltelefoni

Du behöver ändra dina MMS-inställningar. Hur du gör detta hittar du i vår Surf/MMS-guide.

Varför kan jag inte surfa?Mobiltelefoni

Du behöver ändra dina Surf-inställningar. Hur du gör detta hittar du i vår Surf/MMS-guide.