Vanliga frågor
Här hittar du svar på vanliga frågor
Vi använder oss av Tres prisbelönta nät.
Ja, inom 14 dagar om du är privatkund. Det gör du genom att skicka in en ångerblankett, maila eller ringa oss.
Råkar ni ta sönder ett simkort eller tappar bort det så tar vi ut en kostnad på 200 kr inkl. moms vid utskick av ett nytt simkort.
Du kan kontakta oss via post, mail eller telefon.
Ja, det har vi!
Skicka in en autogiroblankett till oss så börjar pengarna dras från ditt konto automatiskt inom ett par arbetsdagar från det att vi mottagit blanketten.
Kontakta oss via telefon eller mail så hjälper vi dig att byta till det abonnemang som passar dig.
Du ska använda det SIM-kort vi skickat till dig, det skickar vi ett par dagar innan numret flyttas in ihop med information om när det ska sättas i.
Du behöver ändra dina MMS-inställningar. Hur du gör detta hittar du i vår Surf/MMS-guide.
Du behöver ändra dina Surf-inställningar. Hur du gör detta hittar du i vår Surf/MMS-guide.