Kundservice
Här hittar du svar på vanliga frågor
Här hittar du svar på vanliga frågor
Vi använder oss av Tres prisbelönta nät.
Ja, inom 14 dagar om du är privatkund. Det gör du genom att skicka in en ångerblankett, maila eller ringa oss. Klicka här för att komma i kontakt med oss.
Tar ni sönder simkort eller tappar bort det så tar vi ut en kostnad på 200 kr ink moms per simkort.
Guider
Använd våra guider för att få hjälp med att ställa in mobilen så att den fungerar som den ska.
Felanmälan
Något som inte funkar? Meddela oss genom att klicka här.
Kontakta oss
Kontaktuppgifter
Behöver du komma i kontakt med vår kundservice?
Ring på 0771 – 15 05 15
9:00-17:00 helgfria vardagar
eller maila kundservice@fonia.se
Adress:
Fonia AB
Box 477
751 06 Uppsala