Skip to content

Kundservice

Här hittar du svar på vanliga frågor

Här hittar du svar på vanliga frågor

Vi använder oss av Tres prisbelönta nät.

Ja, inom 14 dagar om du är privatkund. Det gör du genom att skicka in en ångerblankett, maila eller ringa oss. Klicka här för att komma i kontakt med oss.

Tar ni sönder simkort eller tappar bort det så tar vi ut en kostnad på 200 kr ink moms per simkort.

Guider

Använd våra guider för att få hjälp med att ställa in mobilen så att den fungerar som den ska.

Felanmälan

Något som inte funkar? Meddela oss genom att klicka här.

Hämta blanketter

Blanketter

Allmänna Villkor

Kontakta oss

Kontaktuppgifter

Behöver du komma i kontakt med vår kundservice?
9:00-17:00 helgfria vardagar
 
Adress:
 
Fonia AB
Box 477
751 06 Uppsala

Kontaktformulär